UDLEJNINGSBETINGELSER:
Depositum for leje af forsamlingshuset er kr. 1000,-. Frist for opsigelse af lejemålet uden tab af depositum er 3 måneder før udlejningsdato, dog 6 måneder ved konfirmation.
Depositum tilbagebetales efter senest 4-6 uger, hvis kontrakten ikke er misligholdt med fradrag for eventuelle skader på inventar eller ituslået service, manglende oprydning / rengøring eller mangelfuld affaldssortering. Ved forkert affaldssortering får forsamlingshuset en bøde, som vil blive sendt videre til jer, der har lejet huset.
Leje + obligatorisk slutrengøring af gulve og toiletter 500 kr. skal indbetales på bankkonto 7110 0002058451 senest 1 måned før udlejningsdato. Husk at angive dit navn samt lejedato i beskedfeltet, når du indbetaler.
Lejer er personligt ansvarlig for Egå Forsamlingshus` inventar m.m.
Forsamlingshuset skal afleveres, som det modtages. Affaldscontainere forefindes og vejledning til sortering er opsat i forsamlingshuset og skal følges.
Oprydningsvejledning sendes / findes i forsamlingshuset. Denne skal følges/overholdes og gennemgås med den nøgleansvarlige ved aflevering. Information om udlevering af nøgle modtages pr. mail senest tre dage inden lejemål.
Arrangementet skal holdes indendørs. Døre og vinduer skal være lukkede, mens der spilles musik. Musikken må ikke kunne høres udenfor efter kl. 01.00 af hensyn til naboerne.
Forsamlingshuset må ikke bruges til nogen form for ungdomsfester – heller ikke med forældredeltagelse. Lejer skal være fyldt 25 år ved underskrift af kontrakten.
Fyrværkeri, grill eller anden brug af åben ild er strengt forbudt (da nabohuset er stråtækt)
Eventuelt manglende rengøring, forkert affaldssortering eller ødelagt inventar fratrækkes depositum – dette gælder også gæsters unødige brug af skumslukker. Her kan beløbet blive højere end depositum, hvorfor der kan komme en ekstraregning, som lejer hæfter for.
Lejer skal meddele evt. ødelagt inventar til udlejer / nøgleansvarlig.
Ved evt. problemer under lejemålet kontaktes den person, der har udleveret nøglen. Lejer er ikke berettiget til selv at bestille håndværkere til udbedring af evt. mangler.
Lejer medbringer selv viskestykker, karklude, håndklæder, toiletpapir o. lign. Udlejer sørger for klare affaldssække, alt til opvaskemaskinen samt kaffefiltre.
Ingen parkering foran forsamlingshuset, men af- og pålæsning tilladt.
Gennemgå disse regler for alle, som hjælper til. Det er lejers ansvar, at tingene bliver gjort rigtigt. Ved overtrædelse af ovenstående kan bestyrelse / udlejer i værste fald se sig nødsaget til at lukke festen.